BLOGG - EN FLUGA SKAPAD AV ?ONDSKAN??

Jaha, då har man skaffat sig en blogg. Här tänkte jag lägga upp mina tankar angående livet, vad som händer i samhället och mitt kära AIK. Jag kommer även tipsa om bra musik och varna för dålig och recensera böcker med jämna mellanrum.

Frågan jag ställer mig är om jag verkligen ska skriva en blogg då jag anser att det är ondskans verk. Men samtidigt vill man ha ut sina åsikter till folket, och om detta är ett sätt så låt det gå. Men något jag inte tänker göra är att låta "männen i skuggan" få rapporter om mitt liv, vilket jag tror är deras mål med "blogg-modet".

Nåväl, nu ska jag inte prata mer om detta i detta första inlägg. Jag vill hälsa er alla välkomna och hoppas att ni kommer tycka att det jag skriver är vettigt och att det får er att tänka lite.

/SPARTUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0